امام‌جمعه بندرعباس:‌ هرکس مقابل آمریکا کوتاه بیاید به همان اندازه از راه امام فاصله دارد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: نیروهای جهاد هم در میدان سازندگی و هم در میدان نبرد به خوبی کار کردند.
کد خبر: ۴۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 12 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: جهاد سازندگی بطورهمزمان در جبهه های جنگ برای رزمندگان سنگرو در پشت جبهه نیز برای روستاهای محروم جاده احداث می کرد.
 
وی از جهاد سازندگی بعنوان یکی از ارگانهای موفق در نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و خاطرنشان ساخت: به درستی که معمار کبیر انقلاب برازنده حضرت امام خمینی (ره) است زیرا با فرمان تاسیس سپاه پاسداران به فکر دفاع و با تاسیس جهاد به فکر زندگی روز مره مردم کشورش بود.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری از تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) نیز بعنوان یکی از کارهای خیرخواهانه بناینگذارجمهوری اسلامی برای حمایت از افراد فقیر و تهیدست نام برد.
 
خطیب جمعه بندرعباس در ادامه به بمباران های پی درپی و کشتار مردم مسلمان یمن بوسیله آل سعود اشاره کردو گفت: آسیبی که اینها ( خادم الحرمین) به مسلمانان زدند اسرائیل نزده است.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: آل سعود نه تنها خادم الحرمین نیستند بلکه خائن المسلمین هستند و اگر بتوانند به مقدسات مسلمانان در عربستان نیزحمله می کنند.
 
امام جمعه بندرعباس افزود: روزی برسد که نظام پادشاهی سعودی از کشوری که خانه خدا در آن قرار دارد برچیده شود و مردم مسلمان جای آنها را خواهند گرفت.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از دشمن شناسی و استکبار ستیزی بعنوان مهم ترین درسهای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امام (ره )می دانست که استکبار زندگی و حکومتش بر پایه ستم و دروغ استواراست و با خوی استکباری که دارد ثروت ملتهای مظلوم را چپاول می کند.
 
وی با بیان اینکه اگر ذره ای در مقابل استکبار کوتاه بیاییم آنها دهها برابر به ما فشار می آورند ابراز داشت: بحث انرژی صلح آمیز هسته ای ایران چه ربطی به اسرار نظامی دارد که اینها چنین ادعاهای غلطی می کنند.
 
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: هر کسی مقابل آمریکا کوتاه بیاید به همان اندازه از خط امام و رهبری فاصله گرفته است
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار