گسترش فولاد تبریز- پارس جنوبی جم؛

مصاف با قهرمان لیگ یک در تبریز

گسترش فولاد بعد از تغییرات در سطح مدیریتی و کادر فنی خود حال در اولین مصاف خود در لیگ هدهم به مصاف قهرمان لیگ دسته یک کشور می‌رود.
کد خبر: ۴۶۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 27 July 2017
به گزاش تابناک تبریز، در روز دوم هفته نخست لیگ هفدهم روز جمعه 6 مرداد گسترشی ها در اولین گام در ورزشگاه یادگار امام تبریز از پارس جنوبی جم که با قهرمانی دسته اول لیگ کشور به لیگ برتر صعود کرده روبرو خواهد شد.

گسترش فولاد تبریز با دو چهره جالب به لیگ برتر آمده است لوکا بوناچیچ سرمربی نام آشنای کروات که شرایط فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد به تازگی هدایت فنی این تیم را برعهده گرفته و هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی و داوری سابق فوتبال ایران هم مدیرعامل باشگاه شده است. گسترش میزبان یک تیم تازه وارد در لیگ برتر است. پارس جنوبی قهرمان فصل گذشته لیگ یک اکنون باید خود را در لیگ برتر محک بزند.

 
لوکا بوناچیچ که در اردوی پیش فصل گسترش در ترکیه نشان داد که تیم خوبی را برای این فصل تدارک دیده است با تغییراتی در بازیکنان تیم توانسته میانگین سنی این تیم را کاهش دهد.
این دیدار با قضاوت محمدحسین ترابیان، علی دودانگه، مهدی شفیعی، کمیل غلامی از ساعت 20 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار