وظیفه خبرنگاران قلم زدن در مسیر تقریب و وحدت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران به عنوان افرادی که عهده دار جهت دهی و هدایت افکار عمومی هستند باید قلم خود را در مسیر تقریب و وحدت جامعه بکار گیرند.
کد خبر: ۴۷۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 07 August 2017

سردار حسین معروفی یکشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: وظیفه خبرنگاران تنها اطلاع رسانی نیست بلکه باید با نگاه بلند خود به تعالی و پیشرفت جامعه کمک کنند.
وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل نیست بلکه رسالت است گفت: اصحاب رسانه خنثی کننده عملیات روانی دشمن هستند به گونه ای که با توجه به 2 راهبرد دشمن در سیستان و بلوچستان یعنی تفرقه مذهبی و تفرقه قومی این قشر می تواند با تحلیل دقیق حوادث سپری محکم در مقابل هجمه ها باشند.
وی تاکید کرد: راهبرد دشمن در شرایط کنونی که توان مقابله با دفاع نظامی کشور را ندارد تصرف ذهن و تغییر ذائقه ملت ایران است بر این اساس خبرنگاران در این جنگ نرم و عملیات روانی با تحلیل درست و آگاهی جامعه وظیفه مقابله با این توطئه را برعهده دارند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد امید و نشاط در جامعه از دیگر وظایف خبرنگاران است به این معنی که علاوه بر پیگیری صحیح مطالبات مردم، زمینه ساز نشاط و شادابی در جامعه شوند.
وی اظهار داشت: هدف دشمن در سیستان و بلوچستان واگرایی و تفرقه است اما امروز با آگاهی مردم هیچ توطئه ای در این استان جواب نخواهد داد و حدود 9 هزار بسیجی وظیفه امنیت مرزهای را بر عهده دارند.
وی گفت: سپاه در سیستان و بلوچستان در کنار برقراری امنیت، رشد و توسعه استان را دنبال می کند به گونه ای که پنج شاخص توسعه را در 10 دهستان شامل 340 روستا در دست اجرا دارد.
وی ساخت فیلم از شهدای استان و تهیه کتاب در زمینه نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس و غیره را از جمله کارهای ماندگار در حوزه فرهنگی استان برشمرد که در دستور کار سپاه سلمان قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا آیین تجلیل از 120 خبرنگار سیستان و بلوچستان با حضور علوی مدیرکل اخبار استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرمانده سپاه سلمان و شماری از مسئولان استانی در مجتمع تفریحی امام علی(ع) سپاه سلمان زاهدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار