آخرین وضعیت امنیتی کرمان/اشرار مسلح مستقر در استان وجود ندارد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان به تشریح آخرین وضعیت امنیتی استان کرمان پرداخت و گفت: با اقدامات انجام شده گروه اشرار مسلح مستقر در کرمان وجود ندارد.
کد خبر: ۴۹۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 25 September 2017
خلیل همایی پیش از ظهر دوشنبه در همایش آموزشی یک روزه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک دولتی، اظهار کرد: در دفاع مقدس به عنوان طولانی ترین جنگ معاصر ایران در زمینه تجاوز قدرت های جهانی یک وجب از خاک ایران اشغال نشد و دفاع مقدس به نوعی بازدارندگی ایجاد و ایران را در مقابل متجاوزان بیمه کرد به گونه ای که جرات تجاوز را از دشمنان گرفته است.
 
وی افزود: در حوزه امنیت عمومی چند لایحه از جمله امنیت فردی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و غذایی تعریف شده است که جعل اسناد و مدارک دولتی جزء حوزه  امنیت اجتماعی قرار می گیرد.
 
همایی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت کشور در مقابل دشمن در حوزه های مختلف دفاعی، موشکی و مقابله با تروریست ها اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در مقابله با اشرار بیش از ۲۰۰ اشرار مسلح در استان مستقر بود که در تیرماه ۹۵ در جنوب استان کرمان با آنها برخورد شد و اکنون هیچ اشرار مستقری در استان کرمان وجود ندارد.
 
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان تصریح کرد: در زمینه های نزاع های گروهی، کلاهبرداری و خیانت در امانت افزایش داشته ایم و این در حالی است که از شفافیت در حوزه آماری را استقبال می کنیم و آن را یک اولویت می دانیم.
 
وی با بیان اینکه در حوزه امنیت اجتماعی به شدت نیازمند مشارکت مردم و همه دستگاه های اجرایی هستیم، افزود: در سال گذشته جعل اسکانس و اوراق بهادار در استان کرمان ۲۰ فقره افزایش داشته که بر این اساس آمار از ۳۱ درصد به ۵۱ درصد افزایش یافته است.
 
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان ادامه داد:  در زمینه جعل اسناد هویتی ۲۲ درصد افزایش داشته ایم و این در حالی است که در اسناد مالکیتی ۴۴ درصد کاهش طی مدت زمان گفته شده را شاهد هستیم.
 
همایی بیان داشت: باید در جهت دولت الکترونیک سریع تر و موثرتر تلاش کنیم تا با مبادله دیجیتالی از جعل  مدارک و اسناد جلوگیری کنیم و هرچه در این زمینه سطح آموزش افراد ارتقا یابد با کاهش جعل مواجه خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار