مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران:

نگهداری از تاسیسات گازرسانی شهرها و روستاها در اولویت قرار گیرد

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: پس از پایان عملیات گازرسانی به شهرها و روستاها مدیران استانی باید برای نگهداری مناسب از این تاسیسات برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۴۹۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سعید مومنی درنشست با هیئت رئیسه شرکت گاز استان قزوین ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:روندسفرهای استانی آشنایی با همکاران استانی با هدف تعامل و مشارکت هرچه بیشتر با شرکت های گاز استانی و دریافت پیشنهادات و انتظارات آنها جهت بهبود فرآیندهای سازمان است.
 
مومنی گفت: مدیران سازمان ها در راستای انجام مسئولیت های خود باید مؤلفه های دانش، مهارت و اخلاق را در نظر داشته باشند تا بتوانند سازمان را به سمت تعالی سوق دهند.

وی افزود: مدیر یا مسئول یک واحد در وهله اول باید دانش کافی برای تسلط بر کار داشته باشد و در کنار آن از مهارت لازم و چابکی نیز برخوردار باشد و در کنار آن اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران بااشاره به نزدیک بودن اتمام عملیات گازرسانی به آخرین شهر استان قزوین تصریح کرد: شرکت های گاز استانی پس از اتمام گازرسانی به شهرها و روستا ها می بایست برای نگهداشت تجهیزات گاز و ارتقاء رضایتمندی و خدمات رسانی بهتر به مشترکین فعالیت کنند.

در ادامه بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گزارشی از فعالیت و عملکرد شرکت و همچنین اهداف آتی آن ارائه کرد.

بوشهری افزود: در چهار سال گذشته در زمینه گازرسانی به روستاها در استان قزوین اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و هم اکنون ۷۹ درصد خانوارهای روستایی استان در ۴۱۳ روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و ۲۴ شهر استان گاز دارند و ۳۸۳ هزار مشترک خانگی در استان از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآورشد: علاوه بر پیشرفت های چشمگیر در زمینه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار می توان به اقدامات برجسته ای همچون گازرسانی به ۲ هزار و ۵۶۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ، شبکه گذاری بیش از ۶۵۰ کیلومتر از سال ۹۵ تاکنون که نسبت به سال ۹۴ رشد ۱۶۰ درصدی داشته، تحویل ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون، کاهش چشمگیر اتلاف گاز و کسب عنوان دستگاه برتر از جشنواره شهید رجایی در سال جاری از مهمترین موفقیت های شرکت گاز استان قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار