اختصاص 155میلیارد ریال برای روکش آسفالت

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین از اختصاص 155 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت 21 کیلومتر از بزرگراه اردبیل ، آستارا خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 21 June 2015

 به گزارش ایرنا ، بهرام خیاوی در بازدید سرپرست فرمانداری نمین از این پروژه افزود: لکه گیری و آسفالت 12 کیلومتر از این بزرگراه از محل پلیس راه اردبیل ، آستارا تا تونل حیران با 80 میلیارد ریال آغاز شده و در حال اجراست.

او اجرای روکش آسفالت 9 کیلومتر دیگر از این بزرگراه از محل تونل حیران به طرف آستارا را فاز بعدی این طرح ذکر کرد و گفت: اجرای این پروژه نیز تا یک هفته دیگر آغاز خواهد شد.

وی افزود: این آسفالت از نوع ماستیک بوده و برای اولین در استان اردبیل در گردنه حیران از آن استفاده خواهد شد.

به گفته او ، اجرای این دو پروژه تا شهریور امسال به پایان خواهد رسید.

رییس راه و شهرسازی نمین همچنین به انجام خط کشی سرد به طول 135 کیلومتر و خط کشی گرم به طول 30 کیلومتر از محل پلیس راه اردبیل ، آستارا تا پل آق چای در محور اتوبان اردبیل ، آستارا اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز دو میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.

خیاوی اظهار کرد: اجرای سیستم روشنایی تقاطع غیر همسطح ورودی شهر نمین هم به طول شش کیلومتر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و شش میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

گردنه حیران در حدفاصل اردبیل به آستارا واقع شده و یکی از محورهای مواصلاتی مهمی است که راه ارتباطی به استان اردبیل بوده و تردد از آن در فصول مختلف سال با ترافیک نیمه سنگین و سنگین همراه است.

شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و گیلان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار