خرید بیش از 145هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان قزوین

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید بیش از 145هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی قزوین خبر داد
کد خبر: ۵۱۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 19 October 2017
محمود محمودی، رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با اعلام اینکه در 6 ماهه گذشته بیش از 145 هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین خط مشی ها و سیاستهای حمایتی دولت در بخش کشاورزی، خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی است.
وی عنوان کرد: از این میزان 82 هزار و 804 تن خرید توافقی شبکه، 45 هزار و 169 تن خرید تضمینی گندم، 15 هزار و 780 تن خرید تضمینی محصولات کشاورزی و یک هزار و 661 تن خرید حمایتی صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های بخش کشاورزی استفاده شود، اظهار کرد: توجه به الگوی مصرف هرکشوری، نقش مواد خوراکی در اقتصاد کشاورزی کشورها را مشخص می کند و تعامل اعضا از مهمترین جنبه های كلیدی فعالیت های تعاونی محسوب می شود.
وی با اشاره به افزایش نقش شرکت های تعاونی در خرید تضمینی، توافقی و حمایتی گفت: هدف از خرید محصولات کشاورزان توسط شبکه تعاون روستایی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار