خبر خوش ورزشی / انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در فدراسیون فوتبال

در چند روز اخیر خبری خوشحال کننده منتشر شد که بر اساس آن پرویز موسوی رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ، به عنوان عضو یکی از کمیته های فدراسیون فوتبال منصوب شود.
کد خبر: ۵۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 21 October 2017
حضور در مناسب مدیریتی در سطح کلان ، همواره یکی از دغدغه های ، مردم ، فعالان اجتماعی - ورزشی و سیاسون کهگیلویه و بویراحمد ، بوده است به گونه ای که هر گاه نامی از نخبگان استان جهت حضور در مناسب رده بالا مطرح می شود ، خوشحالی عمومی در سطح جامعه هویدا می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هر چند استان در عرصه فوتبال به مانند سایر رشته‌های ورزشی از بضاعت مالی برخوردار نیست و به دلیل نبود حامی مالی تیم‌های باشگاهی در رده‌های اول کشوری مانند لیگ برتر و لیگ دسته اول ندارد اما تک ستاره‌های فوتبال استان درخشش خیره کننده‌ای در فوتبال کشور داشته‌اند.
این درخشش در سال‌های اخیر با میلاد غریبی آغاز شد و سپس بازیکنانی مانند محمدرشید مظاهری و سایرین در فوتبال کشور درخشیدند.
اما اوج درخشش فوتبال و فوتسال استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بانوان بود که توانستند در سطح کشور استان را سربلند کنند.
انتخاب بهترین بازیکن زن فوتبال ایران از استان یعنی شبنم بهشت و ده‌ها بازیکن دیگر در فوتبال و فوتسال موجب شد تا نام کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان‌ها بیفتد.
اما در سال‌های اخیر استان کرسی و جایگاهی هم در فدراسیون فوتبال نداشت و به همین دلیل شاید در برخی موارد حق و حقوقی از استان بر زمین می‌ماند.
در چند روز اخیر خبری خوشحال کننده منتشر شد که بر اساس آن پرویز موسوی رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان عضو کمیته جوانان این فدراسیون انتخاب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار