پیش بازی تراکتور سازی - فجرسپاسی

تراکتور از حذفی به آسیا می رود

تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی فردا تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم فجر سپاسی شیراز است.
کد خبر: ۵۱۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 25 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی تراکتورسازی از ساعت 17 روز پنج شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم دسته اولی فجر سپاسی شیراز است.
 
تراکتورسازی تبریز که با هدایت یحیی گل محمدی این فصل درحالی که بازی خوبی ارائه میدهد ولی در نتایج اسیر اشتباهات فردی بازیکنان جوان خود شده و نتایج دور از انتظاری کسب کرده است.
هوادارن این تیم از یحیی این فصل جام می خواهند و بهترین استرتژی یحیی گل محمدی در تراکتور برای پاسخ به خواسته به حق هواداران را در کسب جام حذفی میداند.
 از این رو هر بازی در جام حذفی به منزله فینال برای تراکتورسازان بوده و  هواداران برای حمایت از تیم سنگ تمام میگذارند.
 
فجر سپاسی شیراز که در فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود این فصل در لیگ دسته یک ایران در میانه‌های جدول قرار دارد و از اوضواع خوبی برخوردار نیست.
 
مسیر رسیدن تیم ها به مرحله یک هشتم نهایی
 
تیم فجر سپاسی برای رسیدن به این مرحله ابتدا تیم قشقایی شیراز را مغلوب کرده و در مرحله بعد تیم ذوب‌آهن اصفهان را در ضربات پنالتی شکست داد.

تراکتورسازی نیز در یک دقایق پایانی برابر پدیده مشهد در حالی که  یک بر صفر در مشهد عقب بود، در در 2 دقیقه پایانی بازی نتیجه را عوض کرده و به برتری دست یافت.


تراکتور در غیاب 3 ستاره خود مقابل فجرسپاسی


تراکتورسازان برای این دیدار  محمد ابراهیمی و محمد نوری را به دلیل مصدومیت و از سوی دیگر مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازان نیز به دلیل محرومیت نمیتوانند در این بازی به خدمت گرفته شوند.
یحیی گل محمدی نیز به دلیل اخراج در بازی قبلب از نشستن روی نیمکت تراکتورسازی محروم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار