آمار نشریات از زبان مدیرکل ارشاد

کد خبر: ۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹ 16 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی در بازدید از هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی ، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اداره ارشاد استان زمان برگزاری این نمایشگاه در دهه‌فجر برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل تحت‌‌الشعاع قرار گرفته شدن برنامه‌های این دهه، زمان برگزاری این نمایشگاه به اکنون موکل شده است.

کریمی به تعداد رسانه‌های مجوزدار استان اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی دارای پنج سایت خبری مجوزدار و 78 نشریه و روزنامه مجوزدار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از رشد کمی رسانه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: از رسانه‌های استان انتظار می‌رود نسبت به ارتقای سطح کیفی رسانه‌های استان جدی‌تر باشند.

وی به مهم‌ترین چالش رسانه‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع سرقت خبری در رسانه‌های استان خطر بزرگی برای رسانه‌های استان محسوب شده و ارزش مطالب منتشر شده در رسانه‌ها را کاهش می‌دهد.

کریمی با انتقاد از فعالیت مقطعی خبرنگاران در رسانه‌های استان، گفت: نشریات استان باید انگیزه کافی برای ثابت بودن خبرنگاران در نشریات را به وجود آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار