پوشش 70 درصدی دانش آموزان خوزستانی دربرنامه های آموزش پیشگیری ازایدز

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خوزستان گفت:امسال برای نخستین بار در خوزستان 70 درصد دانش آموزان مقطع متوسطه استان زیر پوشش برنامه های آموزشی پیشگیری از ایدز قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۲۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 23 November 2017
محمود صادقی پنجشنبه در گردهمایی کارشناس مسئولان وکارشناسان سلامت آموزش وپرورش نواحی و مناطق خوزستان در محل اداره کل آموزش و پرورش این استان بیان کرد: اجرای صحیح طرح ها ، برنامه ها و مناسبت های بهداشتی براساس شاخص های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش از وظایف اصلی کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت نواحی و مناطق است .

وی اضافه کرد: مراقبان سلامت (مربیان بهداشت) به عنوان مروجان عادت ها ، رفتارها و مهارت های لازم زندگی در محیطی سالم و بهداشتی با نهادینه کردن فرهنگ بهداشت از زمان ورود دانش آموزان به مدرسه باید فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام اینکه در سال تحصیلی جاری (97- 96 ) 15 درصد دانش آموزان استان به عنوان سفیران سلامت فعالیت می کنند گفت : کارشناسان سلامت پس از گذراندن دوره آموزشی ، به عنوان مدرس دوره آموزش های پیشگیری از ایدز در نواحی و مناطق با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی به آموزش مراقبان سلامت خواهند پرداخت .

بالغ بر یک میلیون دانش آموز در خوزستان در بیش از هشت هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار