استاندار: 37 مدیر را عوض کرده ام

رئیس شورای اداری استان اردبیل گفت: از 50 مدیر استان اردبیل تاکنون 37 مدیر جابه‌جا شده است.
کد خبر: ۵۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 28 June 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مجید خدابخش شامگاه شنبه در نشست مشورتی جوانان با محوریت ریل سیاسی در استانداری اردبیل اظهار کرد: امکان جذب نیروهای جدید در ادارات دولتی وجود ندارد، چراکه در دولت گذشته به اندازه کافی جذب نیرو انجام شده است.

وی با اشاره به جذب 500 هزار نفر به صورت غیرمجاز در دولت گذشته در نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: مجلس در این زمینه محدودیت ایجاد کرده و دیگر اجازه نمی‌دهد تا جذب و استخدام دولتی انجام شود.

خدابخش در پاسخ به سئوال یکی از جوانان در مورد تغییر مدیران استانی گفت: از 50 مدیر استانی در دولت یازدهم تاکنون 37 مدیر تغییر پیدا کرده و مابقی تغییرات نیز پیش‌رو است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نمی‌توان برای نیروهای قراردادی یا کارمند حکم مدیریت زد، افزود: ما با محدودیت شرایط جذب نیرو و انتخاب مدیران توانمند روبه‌رو هستیم که در این باب باید دولت به نحوی تلاش کند تا حداقل شرایطی برای جذب نیروهای حاضر در ستادهای روحانی فراهم آید.

خدابخش ادامه داد: هر چند نمی‌توانیم جوانان لایق و شایسته حاضر در ستادهای انتخاباتی را جذب کنیم اما می‌توانیم از مشورت و ایده‌های آنها استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار