ماجرای آمبولانس‌هایی که آژانس شده‌اند!

تابناک: حتما برایتان اتفاق افتاده که در ترافیک سنگین یک خیابان گرفتار شوید هیچ راه فراری هم نداشته باشید همزمان صدای بلند آژیر آمبولانسی توجه شما را جلب کند شما هم از روی انسان دوستی به آمبولانس راه می دهید تا از ترافیک عبور کند.
کد خبر: ۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 01 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از  باشگاه خبرنگاران، حتما برایتان اتفاق افتاده که در ترافیک سنگین یک خیابان گرفتار شوید هیچ راه فراری هم نداشته باشید همزمان صدای بلند آژیر آمبولانسی توجه شما را جلب کند شما هم از روی انسان دوستی به آمبولانس راه می دهید تا از ترافیک عبور کند.
 ماجرا از این قرار است که انگار برخی از آمبولانس‌های خصوصی به جای حمل بیمار اقدام به جابه جایی مسافر خاص می‌کنند!!
چند وقت پیش بود که به گوشمان رسید انگار برخی از این افراد چهره و سرشناس برای اینکه در ترافیک نمانند و خدای نکرده اذیت نشوند به سراغ این مراکز خصوصی می روند تا با استفاده از امکانات آمبولانس‌ها باشه به راحتی از ترافیک شهر عبور کنند.
اولش این ماجرا برای ما غیر باور بود ولی بعد از پیگیری‌ها در این خصوص و طی تماس‌های تلفنی که با چند مرکز خصوصی داشتیم متوجه شدیم که این موضوع صحت دارد مسئولان این مراکز به راحتی ماشین‌های خود را با مبالغ متفاوت اجاره می دهند.
اما بازار گرمی برخی از این موسسات اور‍ژانس آنقدر برایم جالب بو‌د که پیش خودم فکرکردم شاید حمل و نقل مسافر هم جزیی از خدمات این مراکز باشد. که این موضوع باعث شد به سراغ آیین نامه تاسیس این مراکز بروم.
طبق ماده ۳ آیین نامه تاسیس این مراکز بند ۳-۴ خروج آمبولانس از مراکز خدمات آمبولانس خصوصی و تردد در سطح شهر باید براساس ماموریت بیمار بوده (داشتن برگه ماموریت با زمان مشخص ) و استفاده از آمبولانس در سایر موارد غیرموجه‌، ممنوع می‌باشد.
البته برای پیگیری بیشتر این ماجرا به سراغ دکتر عبداللهی مسئول بخش آمبولانس‌های خصوصی رفتیم که پاسخی نگرفتیم.
پس با این حال تا اطلاع ثانوی مراکز خصوصی به اجاره دادن ماشین‌های خود ادامه بدهند تا مسولین مربوطه فرصت پاسخگویی پیدا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار