مشکل ۳۹ مجوز سرمایه‌گذاری در اردبیل برطرف شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از تسهیل روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در اردبیل خبر داد و گفت: مشکل ۳۹ مجوز سرمایه‌گذاری در اردبیل برطرف شد.
کد خبر: ۵۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 30 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم مظفری در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی اردبیل اظهار داشت:‌ توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاران راهکار پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر در منطقه است که باید مسئولان امر تلاش کنند تا در این زمینه تسهیل ایجاد کنند و در این راستا امسال مشکل 39 نورد از مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان برطرف شده است.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را از مهمترین اهداف در استان برشمرد و بیان کرد: در قالب مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان و در راستای تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری 69 متقاضی سرمایه‌گذاری اعم از داخلی و خارجی نیز از خدمات مشاوره‌ای لازم برای سرمایه‌گذاری برخوردار شدند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را بررسی آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره مرتبط با ماموریت‌های سازمانی ادارات تابعه استانی و بررسی مسائل و مشکلات مطروحه از طرف همکاران ستادی دانست و افزود: با این عمل می‌توانیم در حوزه‌های بانکداری، آموزش امور مالیاتی، گمرکات، امور بیمه، آموزش نحوه هزینه و ثبت نام در بورس اوراق بهادار و نیز مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تبادل اطلاعات کرده و بیش از پیش در این زمینه اقدام کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان بیان کرد: تاسیس دایره خسارت بیمه در شهرستان‌ها، پیگیری خرید دستگاه ایکس‌ری و نصب در گمرک بیله‌سوار، برگزاری سمینارهای تخصصی بورس و اوراق بهادار و نحوه پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی توسط بانک‌های عامل استان امری مهم بوده که باید پیگیری شود.

رئیس شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک با تشکل‌های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی، نهادهای مردمی و صنفی و انجام ملاقات مردمی تصریح کرد: از اعضای شورا انتظار می‌رود تا نسبت به این موارد اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار