معاون استاندار قزوین:

جذب سرمایه گذاران بدون معرفی فرصت های اقتصادی ناممکن است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: جذب سرمایه گذاران در هر استان در دنیای پررقابت امروز بدون معرفی مناسب فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی منطقه ای ناممکن است.
کد خبر: ۵۶۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 03 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین در همایش پیاده سازی و استقرار سامانه دادور (سامانه الکترونیکی دریافت شکایات، انعکاس،پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار) افزود: قزوین از فرصت های سرمایه گذاری فراوانی برخوردار است که باید آنها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.
وی اظهار کرد: با معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان، سرمایه گذاران قدرت انتخاب بیشتری برای فعالیت پیدا می کنند و شانس فعالیت و مشارکت آنها بالا می رود.
حبیبی با تاکید بر لزوم تسهیل بخشی به فعالیت های مرتبط با جذب سرمایه گذاری به منظور تقویت تولید و اشتغال در سطح استان و کشور،گفت: در این حوزه باید به وجود یک معامله و قرارداد برد-برد بین دستگاه ها و سرمایه گذاران اندیشید که منافع هر 2 طرف را تامین کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به نیاز مبرم کشور به رونق کسب و کار، تولید و اشتغالزایی،گفت: رفع این نیازها با جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت هرچه بیشتر از بخش خصوصی ممکن می شود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان قزوین،گفت: این مرکز مسئول رسیدگی به امور و درخواست سرمایه گذاران است و باید دستگاه های اجرایی خود را ملزم به پاسخگویی سریع به آن بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار