عقد قرارداد با بيش از ۵۰ مشترك خودتامين برق

تابناک : معاون بهره برداري وديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان مركزي گفت :درسال جاري تاكنون با بيش از ۵۰ مشترك با ظرفيت بيش از ۲۷ مگاوات عقد قرارداد شده است.
کد خبر: ۵۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 04 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی داود منصوري معاون بهره برداري وديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان مركزي ازعقد قرارداد با بيش از ۵۰مشترك خودتامين با بكارگيري ازمولد نيروگاهي درسال جاري خبرداد.

داود منصوری با اشاره به اينكه استفاده از ظرفيت هاي مولدهاي خودتامين به ويژه در بخش صنعت در ساعات پيك بار يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش مصرف پيك دراستان است؛ افزود: در اين راستا شركت موفق به اخذ رتبه دوم در بين شركت هاي توزيع در پيك سايي سال ۹۳ شده است.

وي بابيان اينكه در سال گذشته شركت توزيع نيروي برق استان مركزي موفق به عقد قرارداد با ۲۶ مشترك با ظرفيت تفاهم شده بيش از ۱۲.۳ مگاوات شد، افزود: با اين اقدام در مجموع بيش از يك ميليون ودويست وسي هزار كيلووات ساعت برق در استان توليد شد ومبلغي بالغ بر سه ميليارد و دويست و چهل ميليون ريال به اين مشتركين پرداخت شد.

معاون بهره برداري وديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان مركزي تصريح كرد:درسال جاري تاكنون با بيش از ۵۰مشترك با ظرفيت بيش از ۲۷ مگاوات عقد قرارداد شده است.

وي بابيان اينكه استان مركزي پايتخت صنعتي ايران است،افزود: استفاده از ظرفيت هاي صنايع نقش بسزايي در راستاي مديريت مصرف و كاهش پيك مصرف برق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار