سخنران ویژه مراسم روز قدس در اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آیت‌الله فاضل گلپایگانی سخنران مراسم روز قدس در اردبیل است که در جمع مردم این استان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
کد خبر: ۵۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 07 July 2015

حجت‌الاسلام ولی نظرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در اردبیل و اکثر شهرهای استان از ساعت 11 تا 11:30 دقیقه در مسیرهای تعیین شده آغاز خواهد شد و به غیر از شهر نمین که این راهپیمایی ساعت 12 خواهد بود، تجمعات در میادین اصلی و منتهی به محل برپایی نماز جمعه خواهد بود.

وی افزود: در مرکز استان مسیر راهپیمایی برای آقایان از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی و برای بانوان نیز از میدان شریعتی به طرف مصلای اردبیل به انجام می‌رسد؛ قرار است در مسیرهای تعیین شده شرکت‌کنندگان در مراسم با شکوه روز قدس فریاد ضد‌استکباری و خشم ضدصهیونیستی خود را به گوش جهانیان برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس ختم به نماز باشکوه جمعه شده و در اردبیل سخنران مراسم آیت‌الله فاضل گلپایگانی از اعضای شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه قم است، گفت: بعد از سخنرانی قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت شده و سپس روزه‌داران برای اقامه نماز به مصلا‌ها هدایت خواهند شد.

نظر‌پور نزدیکی روز قدس و اضطراب و نگرانی رژیم جعلی صهیونیستی را در دست زدن به برخی تحرکات بیان کرد و ادامه داد: امروز حزب‌الله و نیروهای مقاومت منطقه به یک کابوس حقیقی برای رژیم صهیونیستی و ادامه حیات نامبارک آ‌ن تبدیل شده که انتظار می‌رود به زودی زمینه فروپاشی این رژیم جعلی منحوس فراهم آید.

این مسئول بیان کرد: به مانند سال‌های گذشته و پرشورتر از همیشه راهپیمایی روز قدس امسال با عظمت خاص و حضور آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان اوج خشم و انزجارشان را از استکبار جهانی و صهیونیست اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: امروز کشورمان در دفاع از مظلومان و حمایت از حق و حقیقت در صحنه و میدان اصلی حضور دارد و تمام شیطنت‌های استکبار را در منطقه نتیجه استیصال آنها می‌دادند که امروز به برکت انقلاب اسلامی آنها دچار ضعف و کاستی شده‌اند.

نظر‌پور تصریح کرد: تلاش همه‌جانبه و جدیت واقعی بر این است، تا یک فرصت استثنایی در نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی فراهم آمده و آزادی قدس را به معنای واقعی شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار