معاون اقتصادی استاندار:

کنفرانس فیزیک ایران در قزوین برگزار می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارقزوین گفت: سی و یکمین کنفرانس ملی فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک 5 تا 8 شهریور سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 23 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، منوچهر حبیبی "  در نشست کارگروه پژوهش و فناوری استان قزوین اضهار کرد: این رویداد با توجه به اینکه در آن جدیدترین و آخرین دستاوردهای علم فیزیک در کشور ارایه خواهد شد، از اهمیت علمی بالایی برخوردار است.


وی افزود: باید همه دست اندرکاران کنفرانس ملی فیزیک بکوشند تا شاهد میزبانی و برگزاری خوب این رویداد علمی باشیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین، اهمیت فیزیک در حوزه های فناوری ارتباطات، حمل و نقل های دریایی،هوایی و فضایی و فناوری های مرتبط با صنعت و کشاورزی برجسته خواند و گفت: رشد این بخش می تواند جهش زیادی را به علم و اقتصاد کشور ببخشد.


وی خاطر نشان کرد: حضور واحدهای صنعتی و کشاورزی دانش بنیان و مجموعه های پزشکی و درمانی استان در این کنفرانس ملی بسیار ضروری است چرا که می تواند زمینه رشد و ارتقا را برای این واحدها فراهم کند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی قزوین گفت: شهرداری با حضور خود در این کفرانس می تواند اثرگذاری مناسبی در سطح جامعه داشته و در زمینه آماده کردن فضای شهر برای برگزاری این رویداد ملی را فراهم کند.


حبیبی بیان کرد: استانداری قزوین آمادگی همکاری با دست اندرکاران این کنفرانس را دارد و با توجه به ظرفیت‌های بالای استان می‌توانیم کنفرانس‌های علمی بیشتری را میزبانی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار