رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

ساخت بیمارستان 540 تختخوابی جزو ضرورت‌ها است

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در استان را جزو ضرورت‌ها و اولویت‌های استان عنوان کرد و گفت: این بیمارستان به گونه‌ای احداث می‌شود که تا یک هزار تخت نیز قابل افزایش است.
کد خبر: ۵۹۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 25 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ارسلان خالدی‌فر، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تعداد پزشکان عمومی استان را 480 نفر اعلام و اظهار کرد: 115 نفر دکترای داروسازی، یک هزار و 530 پرستار، 313 نفر در خانه‌های بهداشت فعال، 62 نفر در مراکز جامع سلامت شهری و 52 نفر در مراکز جامع سلامت روستایی چهارمحال وبختیاری مشغول فعالیت هستند.
وی تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را 241 نفر برشمرد و گفت: در این دانشگاه حدود دو هزار و 600 نفر دانشجو مشغول تحصیل در رشته‌های تخصصی داخلی، جراحی، زنان، بیهوشی و اطفال هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: با توجه به مکاتبات انجام شده به‌زودی در رشته‌های دستیار تخصصی رادیولوژی ، تب اورژانس و قلب و اورولوژی نیز دانشجو می‌پذیریم.
خالدی ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در استان را جزو ضرورت‌ها و اولویت‌های چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: این بیمارستان به گونه‌ای احداث می‌شود که تا یک هزار تخت نیز قابل افزایش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار