در دیدار مدیر کل صندوق کار آفرینی امید با فرماندار کهگیلویه؛

توجه ویژه به شهرستان کهگیلویه در خصوص تخصیص اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان

فرماندار کهگیلویه با مدیر کل صندوق کارآفرینی امید دیدار و گفتگو کرد.ارسلان حسن پور گفت: در صورتی که اعتبار تخصیصی در شهرستانی جذب نشود امکان جابجایی اعتبار وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 11 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روز چهارشنبه مدیر کل صندوق کار آفرینی امید کهگیلویه و بویر احمد با فرماندار کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار کهگیلویه از عملکرد صندوق کارآفرینی امید تقدیر و حضور مدیران استانی در شهرستانها را مفید و سبب پیشرفت کارها دانست.

علی پوزش گفت: انتظار می رود با توجه به نرخ بیکاری و جمعیت، شهرستان کهگیلویه در توزیع اعتبارات این صندوق مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: برنامه های صندوق سالانه از مرکز توزیع می گردد.

وی تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی مورد حمایت و ابلاغی به طرح های کارگاهی و تولیدی در (میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تجارت، ورزشی ) از 100میلیون تا یک میلیارد ریال با بهره 6-4 درصد و مدت بازپرداخت 7-5 سال تعلق می گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اولویت تسهیلات اشتغالزایی دولت با جوانان می باشد متقاضیان 29-18 سال مشمول میباشند که در این مورد سازمانهای مردم نهاد از شرط سنی معاف می باشند.

این مدیر کل گفت: برنامه های صندوق سالانه از مرکز و بر اساس نرخ بیکاری و جمعیت توزیع می گردد و چنانچه شهرستانی اعتبار تخصیصی را جذب نکند امکان جابجایی اعتبار به شهرستان دیگر وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار