آماده باش ستاد سفر در آستانه عید فطر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آمادگی کامل ستاد خدمات سفر برای استقبال و میزبانی از مسافران و گردشگران استان به ویژه شهر توریستی سرعین در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 15 July 2015
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، کریم حاجی زاده از تدارک برگزاری تورهای یک روزه از مبدأ سرعین به سایر نقاط استان برای ایام تعطیلات خبر داد.

وی گفت: همچنین بروشور و نقشه گردشگری استان تهیه شده که از طریق چادرها و کیوسک ها اطلاع رسانی در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

حاجی زاده بیان کرد: همچنین نظارت های مشترک دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر از جمله سازمان صنعت و معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات، مرکز بهداشت و درمان از مراکز اقامتی تشدید خواهد شد.

فرماندار سرعین هم از فراهم سازی نیازهای اساسی و اولیه مسافران و گردشگران از جمله آماده سازی بیش از یک صد دهنه سرویس بهداشتی، استقرار تانکرهای آبرسانی و توزیع و پخش نان مورد نیاز شهرستان در کیوسک های در نظر گرفته شده خبر داد.

عاطف ناصری آماده سازی کمپ ها و پارکینگ خودروها، تکمیل کمربندی از میدان سیمرغ تا میدان قارتال به طول چهار کیلومتر، میدان سبلان تا روستای ورنیاب و مسیر سلامت و نصب تابلوها و بنرها جهت هدایت مسافران، افزایش نقدینگی خودپرداز بانک ها و افزایش تعداد 16 دستگاه و نزدیک به دو هزار مورد کارت خوان را از دیگر اقدامات این ستاد عنوان کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار