رییس گردشگری و صنایع دستی ماسال خبر داد

کسب ۱۵ میلیارد ریال درآمد توسط مردم ماسال در ایام تعطیلات عید فطر

خبرگزاری تسنیم: رییس گردشگری و صنایع دستی ماسال با اشاره به حضور ۵۰ هزار نفر در ایام تعطیلات عید فطر در ماسال گفت: گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر ۱۵ میلیارد ریال در ماسال هزینه کردند.
کد خبر: ۶۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 20 July 2015
محمود الخاص پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ماسال، با اشاره به ورود گسترده گردشگران به شهرستان ماسال اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر حدود 50 هزار نفر گردشگر از مناطق گردشگری شهرستان بازدید کردند.
وی گفت: شهرستان ماسال با در نظر گرفتن خانه کاشانه‌های ثبت شده در سازمان گردشگری، هتل‌ها و کمپ گردشگری شهرداری برای 1000 نفر محل اقامت دارد که در این ایام این مکان‌ها از حدود 20000 نفر پذیرایی کردند.
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ماسال درآمد  شهرستان را از محل گردشگری در طی ایام تعطیلات عید سعید فطر را حدود 15 میلیارد ریال بر آورد کرد و بیان کرد: این مبلغ در اماکن گردشگری، رستوران‌ها، خرید سوغات‌هایی مانند  پنیر محلی، صنایع دستی، بافتنی‌های سنتی، غذاهای محلی و حلوای محلی هزینه شده است.
الخاص پور با اشاره به وجود اماکن مختلف گردشگری در شهرستان ماسال اظهار کرد: ماسال با برخورداری از مواهب طبیعی مختلف مانند ییلاقات ماسال، شاندرمن و اولم، جنگل‌ها، غار‌های طبیعی مانند طولانی ترین غار آهکی استان گیلان و ... استعداد بسیار بالایی در جذب گردشگران دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار