معاون وزیر ورزش و جوانان به شیراز سفر می کند

معاون وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از طرح ۶ هزار نفری، به شهر شیراز سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:کرم کریمی معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: به منظور بازدید از آخرین مراحل ساخت سالن ۶ هزار نفری بزرگ شیراز، کریمی معاون وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه یازده شهریورماه به شیراز سفر می‌کند.

وی ادامه داد: کلنگ ساخت سالن بزرگ ۶ هزار نفری شیراز سال ۸۵ به زمین زده شد، اما بدلیل مشکلاتی، چون تملک زمین عملیات احداثش از خرداد ۹۵ آغاز شد و در ۲ سال گذشته ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیص داده شده است.

کریمی بیان کرد: بزرگترین سالن سرپوشیده استان فارس از مصوبات سفر مقام رهبری محسوب می‌شود و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر از دفتر رهبری تامین خواهد شد.

این طرح بزرگ ورزشی در زمینی به مساحت ۱۲ هزارمتر مربع و گنجایش ۶ هزارنفری، دارای سازه‌ای سبک و دارای قابلیت تعویض کف پوش برای هر رشته و سیستم تهویه و برق رسانی استاندارد مورد إستفاده ۳۵ رشته ورزشی قرار خواهد گرفت.

بخشی پیمانکار سالن ۶ هزار نفری شیراز هم در خصوص این طرح گفت: با توجه به سیستم‌های تاسیساتی و برقی و شکل سازه‌ای که در طرح سالن بزرگ ورزشی شیراز صورت گرفته، یکی از مدرنترین ورزشگاه‌های سالنی کشور به حساب می‌آید.

با سفر رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به شیراز و بازدید از این طرح، ورزش دوستان استان فارس امیدوارند عملیات توسعه و تکمیل سالن شش هزارنفری شیراز روند سریع تری داشته باشد.

سالن شش هزارنفری بزرگ شیراز قرار است تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار