افزایش فعالیت کانونهای فرهنگی مساجد ساوجبلاغ

کد خبر: ۶۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 22 July 2015


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ از آغاز به کار 50 کانون فرهنگی هنری ویژه اوقات فراغت تابستان کودکان ، نوجوانان و جوانان در این شهرستان خبر داد.
حسین زودبین روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پایگاهها به منظور پر کردن اوقات فراغت ، ترویج و گسترش علوم قرآنی ، آموزش فلسفه حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام و نقش مهم آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، امور اخلاقی و مذهبی فعال شده اند.

وی اظهار کرد: کارشناسان علوم دینی ، هنری ، آموزشی و اجتماعی مسوولیت کلاس های مختلفی که در کانون های فرهنگی ویژه تابستان امسال را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: آموزش مسائل مختلف آموزشی و مهارتی به زبان هنر به شرکت کنندگان یکی از مهمترین محورهای کاری طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان است.

زودبین گفت :این کلاس ها به مدت 45 روز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی ساوجبلاغ دایر است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری ، آموزشی ، اردوهای زیارتی و سیاحتی ، نشست های تخصصی با موضوع گفتمان دینی و جنگ نرم ، اعتیاد و پیامدهای منفی آن در جامعه، نحوه استفاده از رسانه های مجازی را از دیگر محورهای کلاس های تابستانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ساوجبلاغ برشمرد.

وی گفت: ساوجبلاغ از نظر فرهنگی پیشینه قوی و کهنی دارد که در این کلاس ها تلاش می کنیم شرکت کنندگان را با چهره های ماندگار فرهنگی و مذهبی منطقه نیز آشنا کنیم.

شهرستان ساوجبلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار