مدیران مؤسسات قرآنی البرز گرد هم می آیند

کد خبر: ۶۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 25 July 2015
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری همایش هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآن و عترت البرز همزمان با دهه کرامت خبر داد.
حجت الاسلام محمد دهقاندار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج از برگزاری همایش هم اندیشی مدیران موسسات قران و عترت البرز همزمان با دهه کرامت خبر داد و اظهار داشت: در این همایش اقدامات موثر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه فرهنگ و علوم قرآنی در بین نسل امروز انجام خواهد شد.
وی بیان داشت: دهه کرامت فرصت بسیار مناسبی است تا اقدامات دینی و قرآنی به صورت ویژه صورت گیرد لذا با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه از 25 مرداد همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) تا چهارم شهریور ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامیده شده است،‌ افزود: این دهه که از اول ماه ذی‌القعده است، یادآور تمام خوبی‌ها و یادآور جمال انسانی است چرا که در این دهه آنچه خیر و خوبی و رشد و کمال انسانی است که رأس آن حضرت معصومه و حضرت رضا علیهماالسلام می‌باشند، قرار دارد.
دهقاندار با بیان این که جامعه اسلامی با یاد و ذکر اهل بیت(ع) برقرار می‌ماند گفت: دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است و باید از این فرصت برای تبیین بیشتر موضوع امامت و ولایت بهره گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به این که فعالیت‌های مؤسسات قرآن و عترت بر پایه قرآن و اهل بیت سلام الله علیها است دهه کرامت جایگاه ویژه‌ای باید در برنامه این مؤسسات باشد.
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بر همین اساس در دهه کرامت همایش هم اندیشی جهت رشد و تعالی برنامه‌های مؤسسات قرآن و عترت در راستای قرآن و اهل بیت سلام الله علیها  ویژه مدیران آنها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار