شهردار تبریز:

بزرگ‌نمایی مشکلات از سیاست‌های استکبار جهانی است/ ضرورت افزایش همکاری سپاه و شهرداری در فضاسازی‌های شهری

شهردار تبریز گفت: مشکلات همه‌جا و همیشه وجود دارند اما بزرگ‌نمایی مشکلات از سیاست‌های اصلی استکبار جهانی است.
کد خبر: ۶۷۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 26 October 2018

مهندس ایرج شهین‌باهر در دیدار جانشین محترم فرمانده و معاون محترم فرهنگی سپاه عاشورا با اشاره بر ضرورت فضاسازی‌های مناسبت شهری در مناسبت‌های مختلف مذهبی و دینی، بیان کرد: همکاری سپاه در چنین بحث‌های فرهنگی بسیار مهم و موثر است.

وی افزود: همکاری‌هایی که سپاه عاشورا با شهرداری تبریز در موضوع فضاسازی شهری و تابلوهای سطح شهر انجام می‌دهد، می‌تواند کالبد معنوی و روح شهر را دگرگون کرده و لبریز از معنویت کند.

شهردار کلانشهر تبریز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان همواره در پی افزایش روحیه یاس و ناامیدی در جامعه ما هستند و سعی می‌کنند مشکلات را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات همیشه و در همه سازمان‌ها و جوامع وجود دارند اما بزرگ‌نمایی مشکلات، یکی از سیاست‌های اصلی استکبار جهانی است درحالی که مردم ما دوران پرافتخاری چون هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌اند و مشکلات کم‌اهمیت‌تر امروزی نمی‌توانند آنان را از تداوم مسیرشان بازدارد.

مهندس شهین‌باهر همچنین کسانی را که مشکلات را بزرگ‌نمایی کرده و در پی ناامید کردن مردم هستند، خائن به خود مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حمایت از جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف گفت: اگر امروز شاهد این هستیم که «پرویز هادی» برای شهر و کشورمان افتخار می‌آفریند، قطعا در سایه‌ حمایت‌های مادی و معنوی شهرداری تبریز میسر می‌شود.

وی اظهار کرد: منحل شدن تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز می‌تواند ضربه‌های عمیقی به ورزشکاران و ورزش این شهر بزند، به همین خاطر تنها کاری که می‌توان برای به هدرنرفتن زحمات چندین ساله کرد، صبر برای به‌فروش رساندن تیم‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار