احسان پهلوان:

تابع دستورات مربیان تیم هستم/ از دقیقه 70 بازی تیم تراکتورسازی شکل گرفت

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تابع دستورات مربیان تیم هستم، اما هر وقت در ترکیب تیم تراکتورسازی باشم با جان دل بازی خواهم کرد.
کد خبر: ۶۷۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 26 October 2018

احسان پهلوان , اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و نشان دادیم تا دقیقه 95 همدل هستیم و خدا را شکر توانستیم به پیروزی رسیده و 3 امتیاز بازی دست یابیم.

وی در مورد اینکه امسال کمتر در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار می‌گیرد، گفت:‌ تابع دستورهای مربیان تیم هستم و من به عنوان بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم و هر وقت در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار بگیرم نهایت تلاش را خواهم کرد تا بتوانم رضایت مربیان و تماشاگران تیم را کسب کنم.

بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: شرایطم در تیم تراکتورسازی خوب است و در بازی امروز بعد از اینکه به جای دژاگه وارد بازی شدم و پاس گل آقا مسعود را من دادم و در گل دوم هم تاثیر داشتم و از این بابت خدا را شاکر هستم.

وی افزود: امروز تشویق تماشاگران تراکتورسازی موجب پیروزی تیم در دقیقه 95 شد و واقعا تماشاگران تیم سنگ تمام گذاشته و خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم.

پهلوان گفت: بازی با تیم سپیدرود سخت است و پرس دستور کارشان بود و به بازی مستقیم روی آورده بودند و از دقیقه 70 مربیان تیم تراکتورسازی تغییر تاکتیک داده که توانستیم با آمدن اروین بتوانیم بازی را به سود خود به اتمام رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار