ترافیک سنگین در آزادراه قزوین–کرج

کد خبر: ۶۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 27 July 2015

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان البرز از وجود ترافیک سنگین در محور قزوین – کرج خبر داد.

قاسم باقری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در باند جنوبی محورقزوین – کرج، محدوده ترمینال شهید کلانتری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه براین، درباند شمالی این محور، درمحدوده ورودی ساسانی نیز تردد خودروها به کندی درحال انجام است.

باقری افزود: براساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، تردد درسایر محورهای مواصلاتی استان به صورت روان در جریان است و هیچ ترافیکی گزارش نشده است.

باقری گفت: ازآنجایی که محور قزوین کرج همه روزه دراوایل صبح عصر با ترافیک مواجه است از رانندگان انتظار می‌رود اگر کار ضروری ندارند، عبور از این محور را به ساعات میانی روز موکول کنند.

این مسئول اضافه کرد: ترافیک علاوه براین که وقت زیادی از مردم می‌گیرد، باعث خستگی روحی آنان می‌شود که این امر گاه منجر به جروبحث بین رانندگان خودروها منجر می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل وپایانه‌های استان البرز ادامه داد: برای این‌که رانندگان با ترافیک درمحورهای مواصلاتی استان مواجه نشوند به آنان توصیه می‌شود قبل از شروع حرکت با مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند و از وضعیت ترافیکی جاده‌ها مطلع شوند.

وی در پایان گفت: درحال حاضر12 دوربین نظارت تصویری درمحورهای مواصلاتی استان مسقر هستند که به صورت لحظه‌ای اطلاعات ترددی این محورها را ارسال می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار