رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان:

استان کرمان از شبکه مترواترنت بهره‌مند شد

کد خبر: ۷۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 02 August 2015
مسعود الهامی صبح امروز در اولین همایش شبکه ملی اطلاعات و خدمات مرکز داده و نقش آن در توسعه خدمات دولت الکترونیک استان اظهار داشت: شبکه ملی در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از 3 هزار و 100 کیلومتر فیبر نوری در لایه زیرساختی 2 هزار و 200 کیلومتر فیبر نوری در لایه در دسترس دارد.

رئیس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان به شبکه متروترانت در استان کرمان اشاره و بیان کرد: این شبکه در سطح شهرهای استان گسترده شده و متقاضیان می‌توانند از این بستر استفاده کنند و سرویس‌های مورد نیاز خود را اخذ کنند.

الهامی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر باید سعی کنند به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و شبکه ام پی ال اس را از مخابرات دریافت و بتوانند از طریق مرکز داده سرویس‌های مختلف را دریافت کنند.

وی توسعه زیرساخت‌ها و نظارت بر ارائه خدمات توسط دستگاه‌ها و اداره‌‌های کل زیر مجموعه وزارت ارتباطات و ایجاد هماهنگی بین این دستگاه‌ها را از وظایف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و ابراز کرد: ارائه خدمات آی سی تی در دستگاه‌های اجرایی اهمیت ویژه‌ای دارد.
رئیس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به نقش فناوری‌های ارتباطی در ایجاد فضایی جدید در زندگی مردم تصریح کرد: امروز ارتباطات و فناوری اطلاعات تمامی شئونات زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده و لازم است کارکنان فناوری اطلاعات با استانداردهای فنی در این زمینه آشنایی پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار