امکان اجرای سنتی طرح زوج و فرد در کرج وجود ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: شهرداری کرج باید زیرساخت‌های فراهم شده برای اجرای طرح زوج و فرد را در اختیار پلیس قرار دهد.
کد خبر: ۷۰۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 23 January 2019

سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: باید زیرساخت فراهم شده برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج در اختیار پلیس قرار گیرد تا امکان رصد رانندگان قانون گریز به صورت 24 ساعته فراهم شود.

وی افزود: تا زمانی‌که زیرساخت‌های اجرای این طرح با فعال کردن دوربین‌های پلاک خوان فراهم نشود، امکان اجرای طرح زوج و فرد وجود ندارد.

وی توضیح داد: طرح زوج و فرد در کرج زمانی اجرایی شد که دوربین پلاک خوان در شهر نداشتیم ولی حالا که اغلب خیابان‌ها و معابر کرج به دوربین‌های پلاک خوان مجهز شده، باید به سمت فعال کردن کد این دوربین‌ها پیش برویم.

سرهنگ شرق ابراز کرد: زیرساخت‌های اعمال قانون از طریق دوبین‌های پلاک خوان باید اختیار پلیس قرار گیرد، در غیر این صورت اجرای طرح زوج و فرد نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: پلیس نمی‌تواند به صورت سنتی در معابر و خیابان‌ها نیرو بگذارد و در روزهای زوج یا فرد از تردد خودروها جلوگیری کند.

وی توضیح داد: اگر به دنبال داشتن ترافیک ایمن در کرج هستیم، شهرداری باید دوربین‌های پلاک خوان را در اختیار پلیس قرار دهد.

وی گفت: برابر قانون تنها مرجعی که وظیفه تشخیص تخلف و امکان اعمال قانون را دارد پلیس است به همین دلیل باید مدیریت این دوربین‌ها در اختیار پلیس قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار