تابناک کهگیلویه وبویراحمد

مانور بزرگ اطفای حریق با حضور معصومه ابتکار

صبح امروز مانور بزرگ اطفای حریق با حضور معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای سپاه فتح، بسیج، هلال‌احمر و سایر مسئولان استانی در منطقه سرآبید مختار...
کد خبر: ۷۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 03 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد صبح امروز مانور بزرگ اطفای حریق با حضور معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای سپاه فتح، بسیج، هلال‌احمر و سایر مسئولان استانی در منطقه سرآبید مختار شهرستان بویراحمد با حضور ۱۶ دستگاه اجرایی و با مدیریت محیط زیست استان برگزار شد.

در این مراسم استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این مانور در جهت ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها مختلف برای مقابله با آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این مانور نقش مهم و اثر‌گذاری در جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در استان دارد.

سیدموسی خادمی ارزیابی مهارت نیروها در استفاده از امکانات موجود و خرید تجهیزات مورد نیاز برای مواجه با حریق را از دیگر اهداف برگزاری مانور اطفای حریق دانست.

وی با بیان این‌که متاسفانه با شروع فصل تابستان هر ساله در استان شاهد آتش‌سوزی مکرر هستیم، خاطرنشان کرد: با برگزاری این مانور تا حد زیادی ضعف‌ها و کمبودها شناسایی و در راستای جلوگیری و رفع این مشکلات و موانع تلاش خواهیم کرد.

خادمی با بیان این‌که این مانور با مدیریت محیط زیست برگزار شد، افزود: حفظ محیط زیست و حراست از جنگل‌ها یک وظیفه همگانی است و باید در میان تک‌تک افراد جامعه فرهنگ‌سازی شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد دارای منابع و جنگل‌های بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: باید همه در راستای حفظ و حراست از این جنگل‌ها و مرتع در استان تلاش کنیم.

گفتنی است؛ حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست با فعالان محیط زیست، تشکل‌های مردم‌نهاد NGO و فعالان ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE، دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان محیط زیست به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار