اساتید دانشگاه با ارائه برنامه، دولت را در تحقق رونق تولید یاری کنند

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شعار «رونق تولید» در سایه کار و تلاش و برنامه تحقق می‌پذیرد که مدیران و دولتمردان وظیفه کار و تلاش را در این امر مهم را بر عهده دارند و ارائه برنامه و مشاوره و پیشنهاد هم در حوزه تخصص اساتید و دانشمندان دانشگاه‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 29 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در مراسم بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: این پرسش همواره مطرح است که چرا آموزش بر پژوهش اولویت دارد و این نشان از اهمیت آموزش در رأس امور است.
وی محتوای آموزشی در مدرسه را دارای رویکرد وابسته‌محور کودک به خانواده و به ویژه پدر دانست و تصریح کرد: کودکان در مدرسه با جملاتی نظیر «پدر نان دارد» و او همه چیز را مهیا می‌کند، آموختن را آغاز می‌کنند حال آنکه در جوامعی نظیر ژاپن روحیه تلاش و کار برای آبادانی در کودکان تقویت می‌شود.
وی بودجه کشور برای سال جاری را 384 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این بودجه بناست مسائل کشور را برای یکسال مدیریت و رفع و رجوع کند و بخشی از این بودجه حاصل فروش نفت و گاز است که با اقدامات جوامع استکباری در فروش و دریافت پول آن با اما و اگرهای بسیار روبه رو هستیم.
استاندار ادامه داد: دریافت مالیات، صادرات غیر نفتی و درآمدهای حاصل از شرکت‌های دولتی از دیگر منابع تأمین بودجه هستند که افزایش مالیات، نارضایتی عمومی، گرانی و تورم را به دنبال دارد ضمن اینکه در حوزه صادرات نیز، صادرات بسیاری از کالاها ممنوع شده حال آنکه درآمد بسیاری از کارخانه‌ها از محل صادرات بوده و ممنوعیت صادرات این مراکز تولیدی را با چالش جدی موجه می‌کند.
استاندار با بیان اینکه شعار «رونق تولید» در سایه کار و تلاش و برنامه تحقق می‌پذیرد، ادامه داد: مدیران و دولتمردان بحث کار و تلاش در این امر مهم را بر عهده دارند و ارائه برنامه، مشاوره و پیشنهاد هم در حوزه تخصص اساتید دانشگاه قرار دارد و انتظار می‌رود با همدلی و همکاری این دانشمندان، مملکت را از گرداب مشکلات موجود به ساحل منزل مقصود برسامانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار