دستگاه‌های مسئول برای توسعه اشتغال پایدار در استان تلاش کنند

استاندار قم ایجاد اشتغال را زمینه ساز حل بسیاری از معضلات اجتماعی دانست و گفت: دستگاه‌های مسئول برای توسعه اشتغال پایدار در استان تلاش کنند.
کد خبر: ۷۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 10 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان طی سخنانی تلاش بیش از پیش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را خواستار شد.

استاندار قم ایجاد اشتغال را زمینه ساز حل بسیاری از معضلات دانست و افزود: باید با همگرایی و همدلی زمینه رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم کنیم.

صادقی برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت برای توسعه اقتصادی و رفع مشکل بیکاری جوانان را خواستار شد و تصریح کرد: حمایت و تقویت مشاغل و کارگاه‌ها توسط بانک‌ها و موسسات مالی از جمله مباحثی است که باید به آن توجه شود.

وی اقدامات پیشگیرانه در همه مباحث را موجب کاهش هزینه‌های ناشی از حوادث بعدی عنوان و خاطرنشان کرد: اتخاذ تدابیر ایمنی و نظارت بر محیط‌های کاری در راستای کاهش حوادث کارگری ضروری است.

در ابتدای این دیدار مدیران زیر مجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف ارائه دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار