آغاز ساخت یکصد واحد مسکونی مددجویان سیل زده گمیشان

کلنگ ساخت یکصد واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ویژه سیل زدگان امروز در مراسمی متمرکز در روستای قره کیله گمیشان به زمین زده شد.
کد خبر: ۷۵۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 26 June 2019

به گزارش تابناک گلستان، دستمرد سرپرست فرمانداری گمیشان در این مراسم با اشاره به اینکه استان گیلان بعنوان استان معین در بازسازی گمیشان فعالیتهای خوبی دارد افزود: برای احداث یکصد واحد مسکن‌ مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برنامه ریزی شده که امروز در روستای قره کیله کلنگ اولین مسکن به زمین خورد و کارخاکبرداری برای احداث ۳واحد دیگر در این روستا نیزآغاز شد.

ابراهیمی معاون بسیج سازندگی سپاه استان گیلان هم گفت: بسیج سازندگی برای ساخت 500واحد و تعمیر 200مسکن در شهرستان گمیشان برنامه ریزی کرده است.

عابدینی مسئول بازسازی بنیادمسکن ستاد معین گیلان درمناطق سیلزده گمیشان هم اعلام کرد:در مجموع 800واحد در منطقه احداث و 3200واحد تعمیر می شوند.

وی با اشاره به اینکه پروانه احداث بیش از دویست واحد درمناطق روستایی گرفته شده افزود: تا کنون برای 2هزار و 400واحد تعمیری پرونده تشکیل شده و 1500واحد نیز به بانک های عامل برای دریافت کمک بلاعوض و تسهیلات معرفی شده است.

رنجی معاون بهزیستی استان نیز گفت: بر اساس تفاهمنامه های موجود به جز تسهیلات بانکی 50میلیونی برای مددجویان شهری و 40میلیونی برای مددجویان روستایی، بنیاد مسکن و بهزیستی نیز هر کدام ۱۰میلیون کمک بلاعوض بابت احداث واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی پرداخت خواهندکرد.

رنجی گفت: با هماهنگی خیرین یک هزار بسته لوازم خانگی به گلستان ارسال شده که هفته آینده با اولویت خانواده های ۵نفر به بالا توزیع خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار