برنامه‌های قرآنی در استان البرز با توسعه همراه می‌شود

کد خبر: ۷۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 12 August 2015

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برنامه‌های قرآنی در استان البرز با توسعه همراه می‌شود.

محمود دهقاندار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در استان البرز به صورت دقیق و درست در دست پیگیری است توسعه برنامه‌های قرآنی است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بسیاری از برنامه‌های قرآنی در این استان استقبال بسیار خوبی می‌کنند افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی در جهت مأنوس کردن هر چه بیشتر نسل امروز با آیه‌های قرآنی یکی از مهمترین اقدامات است.

دهقاندار در ادامه سخنان خود تأکید کرد: برای توسعه برنامه‌های قرآنی در این استان، اداره کل اوقاف اقدامات و همکاری‌های بسیاری را با ما داشته است که توانسته در تحقق اهداف مورد نظر بسیار موثر باشد.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن تاکید بر مشارکت این دو نهاد در زمینه توسعه فعالیت‌های قرآنی استان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه نقش به سزایی در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه داشته و خوشبختانه شاهد تاثیرات خوبی در استان البرز در راستای این فعالیت‌ها بوده‌ایم.

وی افزود: مشارکت و همکاری این دو نهاد جهت اجرای مسابقات قرآن و عترت استانی و شهرستانی و همچنین مشارکت موسسه‌های قرآنی تحت پوشش این دو نهاد در برنامه‌های شهرستانی و استانی از ویژه عناوینی بود که در این مطرح و بررسی شد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بر توسعه برنامه‌های قرآنی در استان البرز تأکید کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی در این استان و تربیت و پرورش حافظان قرآن اندیشیده شده است که در فواصل زمانی مشخص اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار