دستگیری دو سارق مسافرنما در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو نفر خبر داد که با عنوان مسافر سوار بر خودروها شده، راننده را با سلاح گرم تهدید و خودروها را به سرقت می بردند.
کد خبر: ۷۶۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 31 July 2019

سرهنگ محمد نادربیگی به دستگیری دو سارق قطعات و لوازم داخل خودرو اشاره کرد و گفت: این سارقان حرفه ای به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۶ مالباخته در این رابطه به پلیس مراجه کرده اند، گفت: ارزش اموال مسروقی بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تاکید بر اینکه پلاک خودرو متهمان سرقتی بوده است، افزود: این سارقان در شهرهای شمالی نیز سرقت داشته اند.

سرهنگ نادربیگی در بخش دیگری از دستگیری دو نفر که به عنوان مسافر سوار خودروها می شدند خبر داد و گفت: این متهمان سابقه دار با سلاح کمری گرم راننده خودرو را تهدید و خودرو را سرقت می کردند.

وی اضافه کرد: در این پرونده چهار دستگاه خودرو سرقتی پژو ۴۰۵ و پژو پارس از منزل متهمان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه دو نفر کیف قاپ و گوشی قاپ دستگیر شده اند، گفت: این دو سارق پشت چراغ قرمز و سر چهارراه با موتور سیکلت اقدام به سرقت می کردند که تاکنون به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ نادربیگی در بخش دیگری به دستگیری دو سارق اشاره کرد و افزود: متهمان با خودروی ۲۰۶ به عنوان مسافر کش اقدام به سرقت کرده اند.

وی اضافه کرد: متهمان تا کنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند و ۱۰ نفر مالباخته نیز شناسایی شده است.

رئیس پلیس اگاهی استان البرز در ادامه از دستگیری پنج سارق ABS ماشین های سنگین نیز خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ نادربیگی به دستگیری چهار متهم سابقه دار اشاره کرد و گفت: متهمان به ۷۰ فقره سرقت از قطعات و لوازم خودرو اعتراف کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار