اجرای ۱۴ پروژه عمران روستایی در تیران و کرون

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: در هفته دولت بالغ بر ۱۴ پروژه عمران روستایی در تیران و کرون به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۷۷۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 29 August 2019
 

به گزارش  تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، مسعود مرادیان در پنجمین روز از هفته دولت اظهار داشت: تعداد ۱۴پروژه عمران روستایی در شهرستان تیران و کرون با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد ریال در قالب زیرسازی جدول گذاری و اجرای آسفالت ۱۳۸ هزار متر مربع معابر روستایی با مشارکت دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا ها و اعتبار قیر دولتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: از ابتدا تاکنون برای 42 روستای بخش مرکزی و کرون طرح هادی تهیه شده و برای تعداد ۲۵روستا طرح بازنگری و ۱۵فقره طرح تفضیلی روستایی انجام شده است.
مرادیان تصریح کرد: اجرای طرح هادی ۴۲روستا در دو بخش مرکزی و کرون با مشارکت دهیاری و شوراهای اسلامی شامل
۱۸۰ هزار مربع زیرسازی و ۳۲۰ هزار متر جدول گذاری و ۴۵ هزار مترمربع پیاده روسازی و
همچنین جذب ۳ هزار و ۷۸۵تن قیر دولتی و اجرای ۶۲۰ هزار متر مربع آسفالت گرم در معابر روستایی ۳۵روستا اجرایی شده است.
مرادیان با اشاره به اجرای طرح سند دار کردن منازل خاطر نشان کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۵جلد سند مالکیت روستایی و شهری صادر و تحویل شده است.
وی گفت: تملک و تفکیک بیش از ۲ هزار و ۳۰۰قطعه هکتار زمین دولتی و واگذاری بیش از ۲ هزارو ۳۰۰قطعه زمین مسکونی در شهر و روستا از دیگر پروژه ها هست.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت ساخت مسکن مقاوم روستایی اظهار داشت: درحال حاضر بیش از ۲ هزار و ۶۵۵ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی ،قرض الحسنه تعمیرات و حوادث در شهرستان پرداخت شده است.
وی در خصوص ساخت مسکن شهری خاطر نشان کرد: تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب خیرین و خانواده های دارای دومعلول تحت پوشش بهزیستی تکمیل و همچنین ساخت و تحویل بیش از ۱ هزار و ۳۳۳واحد مسکونی در قالب مسکن مهر،مسكن محرومين و مسکن شهری با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت
رسیدگی و پاسخگویی بیش از ۸۵۰فقره استعلام ادارات و شرکت ها،استعلام پروانه ساختمانی و تغییر کاربری و تفکیک در سطح شهرستان در سال جاری از دیگر اقدامات این بنیاد است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار