بهره برداری از ۱۴پروژه عمرانی در تیران و کرون

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: از ۱۴ پروژه عمران روستایی در تیران و کرون بهره برداری شد.
کد خبر: ۷۷۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 03 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، مسعود مرادیان اظهار داشت: بهره برداری از ۱۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد ریال در قالب زیرسازی جدول گذاری و اجرای آسفالت ۱۳۸.۰۰۰ متر مربع معابر روستایی اجرایی شد.

وی با اشاره به عملکرد این بنیاد اظهار داشت: از ابتدا تاکنون برای 42 روستای بخش مرکزی و کرون طرح هادی تهیه شده و برای تعداد ۲۵روستا طرح بازنگری و ۱۵فقره طرح تفضیلی روستایی انجام شده است.

وی تصریح کرد:اجرای طرح هادی ۴۲روستا در دو بخش مرکزی و کرون با مشارکت دهیاری و شوراهای اسلامی شامل۱۸۰ هزار متر مربع زیرسازی و ۳۲۰.۰۰۰متر جدول گذاری و ۴۵.۰۰۰مترمربع پیاده روسازی و همچنین جذب ۳۷۸۵تن قیر دولتی و اجرای ۶۲۰.۰۰۰ متر مربع آسفالت گرم در معابر روستایی ۳۵روستا اجرایی شده است.

مرادیان با اشاره به اجرای طرح سند دار کردن منازل خاطر نشان کرد: تعداد ۱۵۸۳۵جلد سند مالکیت روستایی و شهری صادر و تحویل شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت ساخت مسکن مقاوم روستایی اظهار داشت: درحال حاضر بیش از ۲۶۵۵ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی ،قرض الحسنه تعمیرات و حوادث در شهرستان پرداخت شده است.

وی در خصوص ساخت مسکن شهری خاطر نشان کرد: تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب خیرین و خانواده های دارای دومعلول تحت پوشش بهزیستی تکمیل و همچنین ساخت و تحویل بیش از ۱۳۳۳واحد مسکونی در قالب مسکن مهر،مسكن محرومين و مسکن شهری با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت رسیدگی و پاسخگویی بیش از ۸۵۰فقره استعلام ادارات و شرکت ها،استعلام پروانه ساختمانی و تغییر کاربری و تفکیک در سطح شهرستان در سال جاری از دیگر اقدامات این بنیاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار