سه اثر نمایشی هنرمندان آستانه ای به جشنواره های کشوری راه یافت

کد خبر: ۷۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 17 August 2015

رشت - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت : سه اثر نمایشی گروه تئاتر تی تی این شهرستان به جشنواره های ملی و کشوری راه یافته است.



محمد معافی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : سوغات سربی یکی از این اثرهای نمایشی است که به جشنواره تئاتر رضوی راه پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این جشنواره از بیست و چهارم مردادماه در بجنورد آغاز شده و تا سی ام همین ماه ادامه دارد ، افزود : نویسندگی این کار نمایشی را امیر زاوش و کارگردانی آن را نیز پوریا کریمی برعهده دارند.
معافی در ادامه از کرب و کرنا به عنوان دومین اثر نمایشی گروه نمایش تی تی یادکرد و اظهار داشت : این کار نمایشی در جشنواره آئین های نمایشی که قرار است از بیست و ششم تا سی و یکم مردادماه امسال در یاسوج برگزار شود حضور خواهد داشت.
وی تصریح کرد : نویسندگی و کارگردانی این اثر نمایشی را نیز محمد رضا جعفری لفوت و پوریا کریمی برعهده دارند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه اظهار داشت : توره بازی دیگر اثر نمایشی گروه تی تی آستانه اشرفیه است که امسال در جشنواره آئینی ، سنتی که از چهارم تا دهم شهریور ماه در تهران برگزار می شود شرکت دارد.
معافی با بیان اینکه نویسندگی و کارگردانی این اثر نمایشی را پوریا کریمی و محمد رضا جعفری لفوت برعهده دارند افزود : امید کفشدار جلالی ، میلاد حسین زاده ، محمد رضا پور علی ، امیر حامد ، حمید شعبانی ، شاهین شعبانی ، سعید سرشار ، نصیبه آقاجانی ، امید بخشوده ، نوید خانجانی ، حمید اکبری و امیر رجب پور در آثار نمایشی گروه تی تی آستانه اشرفیه به ایفای نقش می پردازند.
وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت هرچه بیشتر از جامعه هنری و فرهنگی شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت : امیدواریم در این خصوص توجه هرچه بیشتر مسوولین فرهنگی را شاهد باشیم.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار