انسداد دو حلقه چاه و توقیف ادوات حفاری غیر مجاز در شهرستان اراک

تابناک: مدیر امور منابع آب شهرستان اراک از پر و مسلوب المنفعه نمودن دو حلقه چاه غیر مجاز و توقیف ادوات حفاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 17 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، مهندس علی مصلح آبادی مدیر امور منابع آب شهرستان اراک گفت :گروه گشت و بازرسی این اداره با همکاری نیروی انتظامی موفق به شناسایی و انسداد یک  حلقه چاه غیر مجاز و توقیف ادوات حفاری غیر مجاز بالابر و کمپرسور در اراضی روستای بان و انسداد یک حلقه چاه در اراضی روستای گلشن آباد قره کهریز  در این شهرستان شدند.

مهندس مصلح آبادی همچنین از توقیف یک دستگاه لودر در حال برداشت غیر مجاز شن و ماسه در اراضی روستای گیلی این شهرستان خبر داد.

مدیر امور منابع آب شهرستان اراک در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت همگانی و همراهی و همدلی همه مردم در جهت حفظ منابع آب تجدید پذیر برای نسل حاضر و نسلهای بعد تلاش کنیم و از به وجود آمدن تبعاتی که بحران بی آبی به وجود خواهد آورد حد المقدور جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هژبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
با سلام.گویند دوچیزپنهان و بیصدا رخ میدهد،گناه اغنیا و مرگ فقرا و یا قانون و دین ترمز فقرا بدست حکام است.بله ماهم موافق انسداد این حلقه چاه غیر مجاز هستیم لیکن درست پالایشگاه و پتروشیمی در چایی احداث شود که میلیونها لیتر آب جهت خنک کرد ن سیستم خود نیاز دارد و کویند چند هزار لیتر روزانه پرت اب دارد،ایا راهکاربهتری برای خنک کردن این صنایع نیست و یا نباید بوجود آورد.این صنایع را معمولا کنار دریا باید بسازند نه در دل منطقه سرسبز سربند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار