رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

شفافیت و سالم بودن انتخابات را به مردم نشان دهیم

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر همراهی فرمانداران و بخشداران در اجرای سالم انتخابات، گفت: به مردم قول می‌دهیم که انتخابات را در کمال بی‌طرفی برگزار کنیم.
کد خبر: ۷۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 17 August 2015
به گزارش تابناک تبریز سعید شبستری در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان در برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده هستیم تا خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت متجلی شود.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مجریان انتخابات هرچه قدر بتوانیم شفافیت و سالم بودن انتخابات را به مردم نشان دهیم به طور قطع همان قدر میزان مشارکت مردم نیز افزایش می یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی فعالیت های کمیته آموزش ستاد انتخابات و طرح های ارایه شده را مطلوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: بحث آموزش مقطعی نبوده، بلکه باید تا روز انتخابات هم آموزش مجریان انتخابات اعم از فرمانداران و بخشداران ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی رقابتی و بدون تنش، افزود: باید همه گروه های سیاسی با سلایق و گرایش های مختلف بتوانند رقابتی سالم و برابر در عرصه انتخابات داشته باشند.

شبستری همچنین با اشاره به عدم آنتن دهی تلفن های همراه و اینترنت در بعضی از نقاط روستایی استان که انتخابات در آنها برگزار می شود، بر متصل شدن همه فرمانداری های استان به شبکه فیبر نوری تا زمان برگزاری انتخابات تاکید کرد.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین از برگزاری دوره آموزشی انتخابات در روزهای 22 و 23 مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این دوره فرمانداران و بخشداران استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل مباحث مربوط به انتخابات را فرا می‌گیرند.

در ادامه این نشست روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان به ارایه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی کمیته‌ها پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار