امحای 40 تن کالای قاچاق در دوپشته دشتروم

کد خبر: ۷۸۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 13 October 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، سید عیسی حسنی در نشست قاچاق کالا و ارز از امحای 40 تن کالای قاچاق فاسدشدنی ظرف روزهای آینده خبر داد و گفت: اغلب این کالاهای قاچاق مواد خوراکی و نوشیدنی است که در قالب 4 کامیون با حضور مسوولان استان در دو پشته‌روم دشت‌روم امحا می‌شود. 
سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر جلوگیری از قاچاق گندم تأکید کرد و گفت: دادگستری بر جلوگیری از قاچاق گندم از استان تاکید دارد و باید دستگاه‌های نظامی و انتظامی قضایی و امنیتی به همراه سازمان جهاد کشاورزی قاچاقچیان گندم را شناسایی تا با آنها برخورد شود.
وی بر تشکیل و فعال شدن گشت مشترک با حضور ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان تأکید کرد و گفت: کالاهای قاچاق بدون مالک توسط دفتر فروش اموال تملیکی استان از طریق مزایده به فروش رسیده و مبلغ آن به حساب خزانه واریز شود.
این مسوول خاطرنشان کرد: خودروهای شوتی علاوه بر حمل کالاهای قاچاق، امنیت جاده‌ها و جان مردم را به خطر می‌اندازد که باید آنها برخورد اساسی شود، ضمن اینکه برای برخورد با این خودروها و همچنین قاچاق کالا می‌خواستیم در مرکز استان با چهارمحال و بختیاری مکانی برای ایست و بازرسی مستقر کنیم اما چهار محال و بختیاری در این خصوص همکاری نمی‌کند.
سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این موضوع باید با حضور افرادی از دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور حل و فصل شود که علی‌رغم همه پیگیری‌ها این افراد همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار