مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد

واگذاری6590پورتADSLمخابرات‌درکردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره اینکه در سال جاری ۶ هزار و ۵۹۰ پورت ADSL به مشتریان مخابرات واگذار شده است گفت: با تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان توانسته‌ایم در این حوزه به بهترین نحو به مشتریان خدمات ارائه کنیم که آمار اعلام شده در این خصوص بیانگر این مهم است.
کد خبر: ۷۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 03 November 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن تشریح روند و چگونگی واگذاری پورت‌هایADSL  به مشتریان در استان اظهار کرد: با فراهم ساختن و توسعه زیرساخت‌های لازم و انجام عملیات فنی و تخصصی شرایط  بهره‌گیری از سرویس ADSL  بر بستر دیتا برای متقاضیان میسر است.

وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقاء سطح کیفی سرویس ADSL در استان اشاره کرد و گفت: افزایش و توسعه پهنای باند، یکی از فعالیت‌های چشمگیر و مثمرثمر مخابرات منطقه در جهت بالابردن رضایتمندی مشتریان اینترنت پرسرعت است.  

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: هم اکنون 162 هزار و 239 پورت ADSL منصوبه در استان موجود است که شرایط واگذاری آن به متقاضیان مهیا است. 

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی همسو با تکنولوژی جدید در جهان یکی از وظایف و برنامه‌های دارای اولویت در منطقه کردستان است گفت: در حال حاضر 952 هزار و 49 پورت ADSL در استان توسط مخابرات به مشتریان واگذار شده که تعداد 6 هزار و 590 پورت آن در سال جاری انجام شده است.

حکمت با اعلام اینکه استفاده از بستر دیتا توسط مشتریان ، علاوه بر رفع نیازهای روزمره و تحقق اهداف دولت الکترونیک می‌تواند موجب ارتقاء سطح دانش، آگاهی ،فرهنگ و... در جامعه شود افزود: بهره‌گیری از سرویس ADSL، در کسب و کارهای کوچک و بزرگ توسعه اقتصادی را به دنبال دارد.

وی برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان برای حذف نقاط محروم و دسترسی روستاییان به خدمات مخابراتی و ارتباطی را با هدف اجرای پروژه‌های عدالت محور در کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها را توضیح داد و تصریح کرد: اینترنت پرسرعت به عنوان ابزاری مهم در توسعه اقتصادی، آگاهی روستاییان  و حوزه‌های مختلف نقش بسزایی دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فوق، تعداد 480 روستا در استان کردستان از مزایای سرویس ADSL  بهره‌مند هستند.

وی افزود: مشتریان سرویس ADSL جهت رفع خرابی و مشکلات موجود در حوزه اینترنت پرسرعت، به صورت 24 ساعته می‌توانند با اپراتورهای سامانه 2020 تماس حاصل کنند.

حکمت خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه کردستان نخستین پورت ADSL را در سال 1389 واگذار کرده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار