بازدید ۲۸۷ هزار نفر از یادمان های کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بازدید ۲۸۷ هزار نفر از یادمان های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 20 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،، سرهنگ مجتبی بیاتی به مناسبت هفته بسیج به ارائه آماری از اردوهای راهیان نور در استان پرداخت و اظهار داشت: جبهه های غرب در استان کرمانشاه پذیرای مهمانانی از اقصا نقاط ایران اسلامی و حتی خارج از کشور است.

وی افزود: افتتاحیه اردوهیان نور کشور هرساله اردیبهشت ماه و سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز و در سرپل ذهاب انجام می شود که امسال هم ۲۹ هزار و ۱۲۳ نفر در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند که ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها از سایر استانها به کرمانشاه آمده بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در بحث راهیان نور غرب ۳۸ هزار و ۳۱۴ نفر از یادمان های استان کرمانشاه بازدید داشته اند.

سرهنگ بیاتی اشاره ای به اردوهای دانش آموزی کرد و بیان داشت: تا کنون ۶ هزار و ۴۱۱ دانش آموز دختر به جبهه های غرب اعزام شدند و برای اعزام ۷ هزار دانش آموز پسر نیز برنامه ریزی شده است.

وی در مورد اعزام به جبهه های جنوب نیز گفت: برای اعرام ۵ هزار نفر تا پایان امسال برنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال  ۲۵ هزار و ۹۲۳ دانش آموز از استان های گیلان، همدان، چهارمحال و بختیاری و تهران از ۱۵ مهر از یادمان های کرمانشاه بازدید کردند و تا پایان سال این اردوها برقرار است و به ۵۰ هزار نفر خواهیم رسید.

سرهنگ بیاتی برگزاری ۴۵ شب نمایش فرهنگی_رزمی با افلاکیان را از برنامه های تدارک دیده برای راهیان نور عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی سایر شهرها برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۲۸۷ هزار نفر از مردم در قالب راهیان نور عمومی، دانش آموزی و دانشجویی از یادمان های کرمانشاه بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در خصوص اعزام تیم های پزشکی نیز گفت: در سال ۹۷ و ۹۸ ، ۴۱۳ اعزام تیم های پزشکی داشتیم.

وی بیان داشت: در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات کرامت ۱۳۲ تیم پزشکی و ۳۴ تیم دندانپزشکی اعزام شدند.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار