مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: با وجود آن که مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی گلایه‌هایی دارند ولی صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 23 November 2019

امام جمعه قرچک: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: هر چند که برخی از اشرار در روز اعتراضات مردم به بدلیل گرانی بنزین به دلیل خالی بودن میدان و با برنامه‌ریزی قبلی خساراتی را به اموال عمومی وارد کردند ولی با جدا شدن صفوف مردم و حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، این غائله جمع شد.

وی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسیر را در حمایت از اجرای افزایش قیمت بنزین، برای مردم و مسئولان روشن کرد و حضور مسئولان امنیتی و برخورد قاطع آنان با آشوبگران، آرامش را بار دیگر به کشور بازگرداند.
وی با بیان این که مطالبات به حق مردم باید در نهایت آرامش و امنیت پیگیری شود اظهار کرد: این که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ امروز خود را غمخوار مردم اعلام کرده نشان‌ می‌دهد که این تحرکات خوشایند آنان است در حالی که آمریکا با تحریم و فشارهای اقتصادی، شرایط دشواری را برای مردم به وجود آورده است.
اسماعیلی گفت: دشمنی استکبار با مردم ایران تمامی ندارد، اگر با تمام وجود در عرصه‌های مختلف اقتصادی حضور پیدا کرده و توان خود را بالاببریم، تحریم بیگانگان نمی‌تواند مشکلی را برای کشور به وجود آورد.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه قرچک با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بهترین و محکم ترین مدافع اسلام ناب محمدی بوده و تا زمانی که فرهنگ بسیج در جامعه حاکم است، تهدیدات دشمنان بی اثر می‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار