وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛

رفع کمبود نوع خاصی از انسولین تا هفته آینده در کشور

سعید نمکی با سفر به اصفهان از برخی مراکز بهداشتی درمانی استان بازدیدکرد و گفت: مشکل کمبود نوع خاصی از انسولین تا هفته آینده برطرف می شود.
کد خبر: ۸۰۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 28 November 2019

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اردستان ، با بیان اینکه در حال حاضر کمبود داروهای اساسی را با وجود تحریم ها نداریم گفت: در اوایل هفته آینده مشکل کمبود داروی نوو راپید نوع خاصی از انسولین رفع می شود . 
سعید نمکی افزود: هر خانه یک پایگاه سلامت به عنوان یکی از حرکت های جدید است و تا پایان سال هزار طرح جدید افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از هشت هزار و 100 تخت بیمارستانی در مناطق محروم گفت: مجوز ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی زواره صادر شده ونیروهای متخصص مورد نیاز در این بیمارستان از کاشان و اصفهان تامین می شوند.
وزیر بهداشت با اشاره به اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای شهر مهاباد افزود: مسایل هتلینگ بیمارستان اردستان، تعمیرات و تجهیزات آن با جلسه ای در وزارت بهداشت و درمان حل خواهد شد .
نمکی با بیان اینکه آمار دقیق تعداد جان باختگان بر اثر بیماری آنفولانزا از طریق معاون بهداشتی اعلام می شود گفت: امسال میزان شیوع انفولانزا بیشتر بوده و مردم با رعایت مسائل بهداشت و مراجعه به موقع به پزشک در مواردی که احساس مشکلات تنفسی دارند از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار