پلمپ کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و پلمپ کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 05 January 2020

پلمپ کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز

به گزارش تابناک قزوین،مرکز قزوین، سردار حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: نیروهای پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و کسب خبر از منابع موثق، کارگاه تولید و بسته بندی داروهای تقلبی را شناسایی کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، دستگیری عاملان و تعطیلی این کارگاه که در داخل یک منزل مسکونی دایر شده بود ، در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از اخذ مجوزهای قانونی، در یک عملیات غافلگیرانه وارد کارگاه شدند و مقادیر قابل توجهی داروهای تقلبی، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت : از کارگاه مذکور، ۷۰۰ هزار قرص نیروزا، ۲۰ هزار شیشه آمپول، ۱۵ هزار آمپول نیروزا در مارک‌های مختلف، ۶۰ لیتر مایع آمپول و ۳۰ دستگاه بسته بندی و پلمپ دارو و ۲ دستگاه کپسول گاز و هوا کشف کردند.
سردار حاجیان با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر شد و تلاش برای دستگیری افراد مرتبط ادامه دارد، افزود :  متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو درباره تهیه و توزیع دارو‌های غیرمجاز، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار