کرونا ابزاری برای خود نماییِ مسئولین بی‌کفایت یا باکفایت

میرزا بیگی رئیس مادام‌العمر نظام پرستاری در تمام مدت سلطنت شما در حوزه‌ی نظام پرستاری برای پرستاران چه کرده ای؟
کد خبر: ۸۲۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 29 February 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ در اخبار خواندیم که جناب میرزا بیگی رئیس مادام‌العمر نظام پرستاری در حرکتی عجیب با نوشتن نامه‌ای به رئیس مجلس خواسته است تا پرستاران و کادر درمان فوت شده در اثر کرونا شهید خدمتی محسوب شوند!
انسان گاهی در زندگی چیزهایی می‌بیند و می‌شنود که فکر می‌کند دارد خواب می‌بیند و با گرفتن نیشگونی از خود می‌خواهد از خواب بیدار شود ولی متأسفانه متوجّه می‌شود که بیدار است.
جناب «میرزا بیگی رئیس مادام‌العمر نظام پرستاری» که خود ظاهراً یک پرستار می‌باشی ، بینی و بین اللّه آخرین باری که از یک بیمار پرستاری کرده‌ای کِی بوده است؟
و یا از آخرین باری که برای یک بیمار رگ گرفته‌ای و یا بیماری را ساکشن کرده‌ای و یا پانسمان بیماری را عوض کرده‌ای چه مدت گذشته است؟
آخرین باری که شیفت شب تا صبح بر بالین بیمار بدحال بیدار ماندی و برای زنده ماندنش پَرپَر زدی کِی بوده است؟
شما که سالهاست از کسوت پرستاری خارج و به عنوان یکی از کارمندان وزارتخانه به اجرای دستورات وزیر و برخوردنابجا با پرستاری و پرستاران پرداخته‌ای ، هرچند از اول هم میشه گفت لیاقت یدک کشیدن عنوان پرستاری را نداشتی ، از پرستاری چه می‌دانی؟
از شیفت شب دادن
از صبح و عصر پشت سر هم شیفت دادن
و از کمبود‌های تجهیزات و کارهای طاقت فرسای تحمیل شده به پرستاران و کادر درمان تحت عنوان طرح سلامت کذایی چه می‌فهمی؟
کرونا پرستاران و کادر درمان را نکشد مدیر میز دوست و مقام پرستی امثالی آنها را خواهد کشت. در تمام مدت سلطنت شما در حوزه‌ی نظام پرستاری برای پرستاران چه کرده ای؟
چگونه به خود اجازه می‌دهی پرستاران و کادر درمان را کشته و کفن و دفن کرده تحویل خانواده‌هایشان بدهی و از رئیس مجلس بخواهی که آنها را شهید خدمتی اعلام کند؟
بهتر نیست به جای تبلیغات برای کسب مجدد صندلی رئیسی نظام پرستاری و بهره‌برداری از کرونا و درخواست‌های غیرعقلانی از مجلس سری به مراکز درمانی بزنی و کمبودها و مشکلات پرستاران و کادر درمان را بدانی و منعکس کنی؟
بهتر نیست ولو به شکل نمادین شیفتی در بخش بیماران کرونائی با همکاران سابقت داشته باشی؟
گیریم که درخواست شما پذیرفته شد و پرستار و پزشکی که در اثر کرونا جان باخت شهید خدمتی شدند ، آیا این پیشنهاد شما التیام بخش «غم و اندوه» برای بازماندگان و سایر کادر درمان خواهد بود؟
چرا همه چیز را دنیوی و مادی می‌بینید؟
چرا همگان را با خود قیاس می‌کنید؟
پرستار و کادر درمان اگر به دنبال پول و میز و صندلی و پُست و مقام بود که از اولش پرستار نمی‌شد ، مثل شما می رفت کارمند وزارتخانه و مشاور وزیر می‌شد.
یادت باشد مرحوم علامه طباطبائی حاضر بود هفتاد سال عبادتش را با یک شب پرستاری از بیمار عوض کند نه با معاون وزیر و رئیس سازمان شدن.. نگاهی به خودت و جایگاهت بینداز و ببین طی این سال‌ها چه چیزی را از دست داده‌ای و از جایگاه رفیع پرستاری به کجا تنزّل کرده‌ای؟!

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار