مدیر کل مدیریت بحران استان و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری استان؛

ضرورت مدیریت منسجم توزیع امکانات مقابله با ویروس کرونا/ قرار دادن مواد ضدعفونی کننده و آب ژاوال در اختیار فرمانداری های استان

مدیرکل کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به منسجم نبودن توزیع لوازم مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا گفت: با مدیریت توزیع می توانیم علاوه بر پوشش نیازهای استان به استان های دیگر نیز کمک کنیم .
کد خبر: ۸۲۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 05 March 2020

کیامرث حاجی زاده چهارشنبه در قرارگاه کنترل و مقابله ویروس کرونا در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان افزود: برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی بسیج خوبی صورت گرفته است، این اقدامات در اهواز و دیگر شهرستان ها نیز علاوه بر امکانات موجود با استفاده از ۱۸دستگاه ماشین شستشوی چند منظوره و مه پاش مدیریت بحران استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای تامین آب ژاوال تمهیداتی اندیشیده شده و سهمیه همه فرمانداران مشخص شده و نامه نگاری آن انجام شده تا آب ژاوال مورد نیاز از سوی پتروشیمی کارون در اختیار فرمانداران قرار گیرد علاوه بر فرمانداران برخی کارخانجات و بیمارستان ها نیز درخواست آب ژاوال داشتند که در اختیارشان قرار داده شد.

وی ادامه داد: کوچه ها و خیابان های فرعی که امکان ضدعفونی با ماشین آلات شهرداری میسر نبوده است با کمک گروه های جهادی سپاه و طلاب در حال ضدعفونی است.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: با توجه به ذخیره ماسکی که در انبارهای مدیریت بحران برای مقابله با گرد و غبار داشتیم تا کنون بیش از ۳۰ هزار ماسک در میان دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستانهای توزیع شده و بیش از ۱۵هزار ماسک دیگر نیز به دستگاه های خدمات رسان داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار