مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

بزرگترین پروژه سرمایه گذاری دهیاری در روستای موییل اجرا می شود

عملیات اجرایی بزرگترین پروژه سرمایه گذاری دهیاری های استان در روستای موییل از توابع بخش مرکزی مشگین شهر آغاز شد. به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با بیان این سخن افزود: مجتمع گردشگری تفریحی٬ آبدرمانی روستای توریستی و هدف گردشگری موییل با اعتباری بالغ بر...
کد خبر: ۸۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 26 August 2015
عملیات اجرایی بزرگترین پروژه سرمایه گذاری دهیاری های استان در روستای موییل از توابع بخش مرکزی مشگین شهر آغاز شد.

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با بیان این سخن افزود: مجتمع گردشگری تفریحی٬آبدرمانی روستای توریستی و هدف گردشگری موییل با اعتباری بالغ بر ۱/۵میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵ هکتار توسط دهیاری موییل اجرا می شود که روستای موییل را تبدیل به مقصد گردشگران زیادی خواهد کرد.

اکبر طوبی در مورد این پروژه اظهار امیدواری کرد که احداث مجتمع گردشگری، تفریحی٬ آبدرمانی موییل، در کیفیت معیشت و سطح درآمد روستا و روستاییان تاثیر بسزایی خواهد داشت به طوری که برای 100 نفر به صورت مستقیم و برای 300 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در مورد پروژه مجتمع گردشگری تفریحی٬ آبدرمانی روستای موییل گفت: فاز اول این پروژه شامل آبدرمانی می باشد که هم اکنون پیشرفت فیزیکی 30 درصد دارد و در اوایل سال 95 به بهره برداری خواهد رسید و در فازهای بعدی شامل اقامتگاه، رستوران، پیست اسکی و باشگاه اسب سواری می باشد که بلافاصله بعد از بهره برداری از فاز اول شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود .

مدیر کل امور روستایی و شوراها هم چنین به دیگر پروژه های عمرانی در روستای موییل بخش مرکزی مشگین شهر که شامل احداث سالن ورزشی مجهز با اعتبار بالغ بر 9 میلیارد و پانصد میلیون ریال، احداث منبع آب شرب، ساماندهی و زیباسازی ورودی روستا و احداث اقامتگاه برای مسافران اشاره کرد و از دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا خواستار معرفی این روستا به گردشگران شد تا شاهد رونق گردشگری در این روستا باشیم.

طوبی در پایان از آغاز عملیات اجرایی دو مجتمع آبدرمانی دیگر به همراه مجتمع های اقامتی و واحدهای پذیرایی که به صورت تعاونی اداره خواهند شد، در آینده نزدیک خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار